marți, 3 iulie 2012

Vise

Am văzut chipul tău în vis.  Frumoaso, erai atât de frumoasă. Sunt în stare să-mi vând sufletul Diavolului, doar ca visul meu să devină realitate. Sunt gata să dau o avere, o împărăţie întreagă, numai să fiu cu tine măcar o minută, şi apoi să mor.
Te vedeam îmbrăcată în rochie albă de mireasă. Părul tău mătăsos ţi-l alinta vântul lin, fluturându-l cu atâta splendoare de parcă şi el era încântat de fineţea lui. Ochii tăi mari şi limpezi îi priveau pe ai mei, absorbindu-i şi înecându-i în adâncul lor de cristal. Gândul tău era unul cu al meu, contopindu-se în zeci, sute şi mii de dorinţe drăgostoase. Braţele mele îţi cuprindeau mijlocul subţire, strângându-te cu duioşie la pieptu-mi. Mâinele tale gingaşe îmi îmbrăţişau grumazul. Te ridicam în braţe şi dansam cu tine în aer valsul Iubirii, la fel cum doi fluturi virează printre florile verii, păşeam pe nori. Îţi luam în palme obrăjorii tăi proaspeţi şi rumeni, cum e pâinea caldă scoasă din cuptor, şi îţi sărutam buzele dulci şi moi, pline de must cum e piersica coaptă. Ne aruncam din înaltul cerului în adâncul cascadei iubirii, ne cufundam şi înotam pe sub apa limpede şi luminată de Soare,  fără de a mai avea nevoie de ceva lumesc, Noi eram totul, şi totul era Tu şi Eu. Ne lăsam purtaţi de valurile amorului stârnite de curenţii cosmici, pierzându-ne în infiniturile Universului. Glasul tău subţire şi frumos, cum e trilul priveghetoarei în liniştea nopţilor de vară, îmi spunea că mă iubeşte. Îngenuncheam într-un picior în faţa ta şi-ţi ceream mâina. Tu mi-o întindeai cu atâta eleganţă, încât şi râul se oprea din cursul lui de veacuri pentru a-ţi admira mişcările delicate. Îţi luam mâina ta albă şi gingaşă într-a mea, ţi-o sărutam cu mândrie şi-ţi puneam inel de aur pe degetul de logodnă, în loc de diamant avea un astru din constelaţia Centaurului. Şi tu îmi zâmbeai. Chipul tău vesel iradia zâmbete cum împrăştie raze de lumină faţa Soarelui. Erai încântătoare! Totul era atât de frumos, mi se părea că suntem într-un vis feeric, la un carnaval al iubirii. Visam că eram în vis, iar visul îmi era realitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu